Remont silnika Ferrari 308 GTB z 1980rDodano 05.11.2011

Samochody Ferrari zawsze wzbudzały mnóstwo emocji wszędzie tam, gdzie się pojawiły. 

Samochody Ferrari zawsze wzbudzały mnóstwo emocji wszędzie tam, gdzie się pojawiły. 
Klasyczne Ferrari odzwierciedlają politykę marki, czyli technologia i sport.
Z zamiłowania do tej marki, podjęliśmy się remontu silnika w 30-to letnim już modelu 308 GTB z centralnie umieszczonym V8


Zapraszamy do relacji zdjęciowej.

 Model 308 GTB jest rozwinięciem konstrukcji 308 GT4 nowe było tylko nadwozie zaprojektowane przez firmę nadwoziową Pininfarina i produkowane dla Ferrari przez firmę Carrozzeria Scaglietti .

Dane :

  • Typ silnika: V8
  • Pojemność: 2927 cm³ (2,9 l), 2 zawory na cylinder
  • Średnica cylindra x skok tłoka: 81x71 mm
  • Gaźnik: 4 dwugardzielowe gaźniki Weber
  • Stopień sprężania: 8,8:1
  • Napęd: oś tylna
  • Prędkość maksymalna: 249 km/h
  • 0-100 km/h: 6,7 s
  • Moc maksymalna: 256 KM (188 kW) przy 7600 obr/min
  • Maksymalny moment obrotowy: 283 Nm przy 5000 obr/min